Sunday, March 17, 2013

Preek 17 Maart 2013


SORRY!  WRONG PERSON! WRONG CV!
______________________________________________________
1.  Here : KYK NET HOE INDRUKWEKKEND MY CV ::  Ek is net die regte persoon vir die werk!!!  Kyk bietjie my indrukwekkende CV .   
>>  Ek is hierdie model Farisiër in Luk 18 : 9-14  ::  **  Ek is vir nommer 1 NIE soos hierdie tollenaar nie!   **  Ek vas TWEE   maal per week!  **  Gee ’n tiende van my HELE inkomste  **  Ek steel nie / Pleeg nie moord nie /   **  Bedreig nie / Slaap nie rond nie / Bid gereeld / Is ook nie SO ’n groot sondaar soos HIERDIE tollenaar nie!!      
>>   Here : Ek, Paulus, voor my bekering :  Efe 3 : 4-6  ** Ek beskik oor uitnemende godsdienstige prestasies!  **  Ek is ’n Rasegte Isrealiet  uit die stam van Benjamin ::  Soos  vereis, op die  agste dag!  **  Ek praat Aramees!! **  Ek is ’n onberispelike  onderhouer van God se wet!   **  Ek beskou myself as die DUX leerling as dit by God se sake kom  / Het in al my vakke onderskeidings gekry / Het al die vereiste ere-kleure as dit by God se sake kom!  **  Ek beskou myself  as ’n geestelike REUS!  ** Ek is seker die EEN persoon wat  outomaties moet kwalifiseer vir enige spesiale werk wat op my pad  mag kom!!     >>  Ek :: 2013  ::  **  Het julle al ’n indrukwekkender CV gesien?   Kyk hierna …. **  Ek reik tog uit na mense /  Gee om .. / Help waar ek kan!  **  Was nog altyd beskikbaar / My deur staan oop ..! Luister .. Gee raad ..!   **  Huil saam vir mense se hartseer / Lag saam oor hulle vreugdes!  **  Gee gereeld my bydrae!  Gereeld by die UITREIKAKSIE op Vrydae betrokke!  **  Ek HET tog .... IS tog ....  DOEN tog .....  GLO tog ek maak ’n verskil ...!!  **  Ek is SEKER die mees outomatiese keuse ..............................!     >>   Hoe lyk JOU CV vanoggend ...........?

2.    SORRY! WRONG CV …..   Maar weet jy wat ::  Die hartseer ….. Die Slegte nuus …. ::  **  Jou Godsdienstige // Mensgemaakte CV …. beïndruk die Here glad nie!    **  Jou op  -EIE-Stoom-en-dink- EK -gaan-so-die trappies-na-die-hemel-klim - metode en CV gaan jou NIKS help nie     **  Daarvoor is jou lewe veels te kort om GENOEG op eie stoom te doen om die Here te beïndruk!!    **  Elke sg goeie daad is net te veel omraam en omring deur SELFSUG en EIE EER  : Te veel verskuilde agendas en soeke om  erkenning!    Askuus as ek dit vanoggend vir jou moet sê : Maar SORRY!! Wrong CV!! Wrong Person!!  Alles wat jy op eie stoom probeer doen om God se aandag te trek, net te min ..  En net te laat!!!  Jammer man!!!

3.  Want sien : GEHEIM : NIE TE HAASTIG NIE ....!   Die GEHEIM is nie hierdie INDRUKWEKKENDE CV en JARE se ondervinding nie :  Dit MAG jou dalk net tot voordeel  strek!       Die GEHEIM .. (RESEP ... As daar een is ... )  is maar net ....   **  Om God se manier en sy pad en sy plan te erken en te vertrou!!   ** Om nie te OORHAASTIG in te spring met JOU plan en Manier nie!   ** Om nie TE VEEL op jou EIE vermoëns te steun nie!   ** Om nie jou EIE ego in God se pad te laat staan nie!!  **  Om maar net OOR te gee / Te surrender / Te VERTROU!!

4.  Kyk maar na God se MEESTERPLAN met Gideon en sy manne wat die Medianiete in Rig 7  moes gaan aanval : En hoe hulle moes leer om NIE op EIE stoom iets vir die Here aan te pak nie .....  >>  Die toneel : Gideon en sy manne beplan ’n aanval op die Midianiete :     >>  Meer as 32,000 troep trek saam /  Kry hulle papiere en  oproepinstruksies! 
>>  God se planOm Gideon te wys dat Hy vir hulle veg : Hy ALLEEN die oorwinning gee :  Daarom :  Die opdrag aan Gideon :   **  Te veel manne by jou!  **  As ek dit toelaat,  dink die Israeliete later dat HULLE die oorwinning behaal het    **  Dat HULLE sterk genoeg is om op hulle EIE die oorwinning te behaal!    >>  God se Strategie  / PLAN  :  v3 Laat al die banges huis toe gaan! 22,000 besluit om huistoe te gaan!  **  Maar daar is NOG te veel!!  V4-5  :: Laat die manne water drink ::  Twee groepe   >>  Die wat op hulle knieë staan,  gaan huis toe!!  >>  Die wat water met die hand opskep, BLY om te veg!!!     >>  Die Resultaat  :  Nie meer 32,000 nie!   >>  Net 300 soldate bly oor : God sien kans om met NET 300 man die Midianiete aan te val :

5.   Ek kan my voorstel wat die geharde generaals van die PLAN sou sê : Absurd! Dom! Mal! ’n Mens MAAK nie so oorlog nie!!   Enige  militêre Bevelvoerder wat sy sout werd is, sal erken : Maar dis mos ’n SELFMOORD poging die!! Dis nie volgens de spelreëls van OORLOG nie! 

6.   Maar die Here se plan en metode was anders :    **   Van die oorspronklike 32,000 man, bly NET 300 oor : Die soldate se goeie CV’s ten spyt!    **  Selfs nie die mees geharde en ervare soldate met die grootste spiere en beste swaarde nie!  **  Selfs nie aan hoeveel veldslae hulle suksesvol deelgeneem het nie!  **   Net ’n klein en eenvoudige manier om Sy manne uit te sorteer – Hoe drink jy WATER!!   **  Die wapens : Trompette en kleipotte!!   En die plan 100% suksesvol ::  Hulle verslaan die Midianiete sonder enige wapens!!  HOEKOM??  Omdat dit die Here se plan was!!

7. WAT NOU ...... ??    Wat ... Wat nou?  Wat wil ek vir jou sê?   ’n Paar dinge :  >>  Die Here het Sy eie plan – En sy eie vereistes vir die CV van die wat Hy wil gebruik!!   >>   En dis nie ALTYD die STERKSTES en MEES BEKWAMES nie!!   >>   Sy eerste voorwaarde is : Wie gaan my op MY voorwaardes volg?   >>  Wie is bereid om volgens MY planne te handel??  >>    Wie gaan MY vertrou dat EK vir die res sal sorg ::  Dat Ek op die regte tyd en plek die OORWINNING  sal gee : Dat Ek die uitkoms sal gee,    .... no matter what .

8.   Weet jy wat :  Die Here het REGTIG nie 32,000 bekwame manne nodig om vir Hom die oorwinning te behaal nie!    **  Net 300 man wat op ’n VREEMDE manier water drink is genoeg!!   **  Net twaalf  dissipels, wat oor geen  BUITENGEWONE vermoëns of kwalifikasies beskik nie, MAAR BEREID IS OM ALLES NET SO TE LOS EN HOM TE VOLG ::  Is vir Hom genoeg om sy groot EVANGELIE-PLAN uit te voer!

9.   DIESELFDE BEGINSEL IN 2013 .....  En dieselfde beginsel geld VANDAG nog ::  **  NIE hierdie INDRUKWEKKENDE CV met NOODWENDIG die BESTE  kwalifikasies nie!!   **  Dalk net op daardie oomblik die mens wat Jesus op SY voorwaardes volg : Sonder ENIGE fynskrif of ander agendas!!  **  Die een wat die Here VOLKOME vertrou vir SY PLAN!!   **  Die een wat toelaat dat God deur Sy GEES, IN hom te werk!  **  Die een wie se HART oopgegaan het vir die Here se plan!   **  Die een wat aanvaar :  Die res gebeur vanself!!   

10.  Want sien : God SORG!!  vir die res!!!  Jou BESTE kwalifikasies ten spyt!!!  Laat staan dus maar die verskonings as God jou roep!!      >>   Sê net  JA! HERE! As Hy jou roep om vyandelike gebied vir Hom te gaan verower!!   Laat staan jou nonsens en verskonings – Dit maak in elk geval GEEN indruk op Hom nie!!  Aanvaar net jou ROEPING!!     >>   Meld aan vir DIENS!!   Laat wapper Sy vlag!!   Hy sal die nodige Krag, Wysheid en Insig voorsien!!!    >>  GLO DIT ... EN GAAN DOEN DIT ....!!!

11.   Vraag :;  is jy bereid om God vanoggend op SY voorwaardes te volg? Is jy bereid om volgens Sy planne te handel? Is jy bereid om Hom te vertrou dat Hy vir die RES sal sorg – Dat Hy op die regte tyd en plek die OORWINNING sal gee : Dat HyUITKOMS sal

12.   Dawid in Ps 37 : 5 >>   Ek laat my LEWE aan die Here oor :  Ek vertrou op Hom : Want ek weet Hy sal sorg :: ............. no matter what ...........??

No comments:

Post a Comment