Sunday, April 7, 2013

Preek 07 April 2013


PREEKSKETS : GOS SE GAMEPLAN
7 APRIL 2013
_______________________________________________________
1.   IN DIE VOETSPORE VAN JESUS ::  Die FedEx Ad, waarin die koerier met ’n pakkie @ ’n huis opdaag : Wanneer die vrou die deur oopmaak, verduidelik hy dat hy vir vyf jaar op ’n verlate eiland gestrand was, maar dat hy die pakkie @ hom gehou het SODAT hy dit vir haar kon aflewer sodra hy gevind word.  Die leuse van FedEx is immers ::  We deliver : Whatever!     Maar hy is nuuskierig om te weet WAT in die pakkie is wat hy vir vyf jaar op die verlate eilland bewaar het! Wat is daarin?   Ag! Niks waardevols nie : Net maar ’n satelliet-telefoon, ’n GPS, ’n kompas, water-reiniger en saadjies ::  Alles wat hy nodig gehad het om te oorleef en vinnig opgespoor te kon word, was in die pakkie!!   >>   Alles wat nodig is vir persoonlike groei en krag :: Om te weet WAT God wil vir my is, in Ps 25 vryelik beskikbaar by God!   Maak net die pakkie oop en gebruik dit!!

2.   Weet ek is nou op gevaarlike terrein ......!  Ek hoor so baie van die Bulle se ... game plan :: Of is dit nou die coach se game plan?  Verstaan dit nie altyd nie : Kan iemaddalk virmy verduidelik?    Want dit lyk asof die game plan die meeste kere nooit werk nie ::  Want na elke wedstryd moet hulle ... back to the drawing board : Moet die game plan biki aangepas word!!

3.   Ek het gewonder ::  Het God ook ‘n gameplan vir my?   Werk die plan?  Hoe werk die plan? Wat is MY aandeel aan die game plan?  Wat IS Sy plan vir my ... regtig?  Wat VERWAG Hy van My?? WAARHEEN wil Hy met my?  Wil Hy hê ek moet ’n liggie gaan wees in Perth ... Of dalk hier!!!  Ek weet nie ... Ek wonder soms .... Werk die game plan?   Ek luister tog so fyn na die STEM van God :: Stel my ore / my verstand / my hele wese so INTENS in op Sy stem   >>  En tog antwoord Hy nie al my vrae en onduidelikhede nie :  Ek is soms in die grootste twyfel!!    >>  Ja!!  Ek sukkel werklik om te weet WAT Sy wil vir my lewe is!!

4. Ek meen ::  **  Ek is 19 jaar oud ::  In die fleur van my lewe : >>>>> En sit in ’n rolstoel – My lewe aan’t skerwe!!   **  Ek’s hierdie dinamiese en susesvolle jong boer van die jaar : Ry op die kruin van sukses  >>>>>>  En ek het kanker – Ekmis nou hierdie OORLAS!    **  Ek’s hierdie steunpilaar in die gemeenskap :: Almal steun op my  >>>>> En my kind is dood – Wat bly vir my oor??    Ag komaan :: Waar’s die logika?? Waar is die SIN?  Wat se grappie is dit??  Waar pas ek nou @ God se plan in?

5.  Hoe troos jy? Wat antwoord jy? Hoe gee jy raad? Hoe bemoedig jy?    >>  Ek wil graag probeer ::  Net een sinnetjie ::  BLY NABY AAN DIE HERE!!  Jes 55 : 3 >>   WANT As jy NABY aan Hom bly, praat Hy deur Sy Gees in jou hart :: En HOOR jy Sy stem vir ons gewone mense : En praat Hy so duidelik dat jy besef ::   **  Maar God is nooit DOOF vir Sy kinders nie!!   **  Hy luister met groot belangstelling en deernis na jou :: Selfs wanneer dit nie so VOEL nie!   **  God is altyd net BETYDS ::  Juis wanneer jy begi twyfel!!  **  Wanneer Hy jou nie antwoord nie, sê Hy waarskynlik ::   Wag!!  Jy SAL die antwoord kry, my kind ... wanneer die tyd reg is!!   **  God se antwoord is altyd PERFEK :  Juis wanneer Sy antwoord nie is soos EK dit sou wou hê nie : Of soos dit MY nou sou pas nie : Of soos dit nou binne MY PLAN sou inpas nie!!  

6.  En Ja!!  Sy planne en antwoorde is soms VERRASSEND anders as wat ek sou dink of verwag!   Ek meen : ’n Rolstoel!  Kanker!!  My kind is dood!   Maar ::  Jakobus 4 : 8 >>  Draw near to God : And He will draw near to you!  Gee vir God plek in jou lewe!
Want dan is jy tot oorlopens toe VOL van God se genade!  Dan pas jy IN by God se plan!
 
7.   Want sien :: God is God!!  Hy weet soveel meer //  Sien soveel beter die groter en ander prentjie //  Weet soveel beter wat die uiteindelik DIE BESTE vir jou sal wees!!

8.   Soos die man wat met ’n klein vliegtuigie oor ’n hoë bergpas vlieg!   Hy kyk af, en sien hoe ’n motor sukkel om by ’n groot lorrie verby te kom.  Die bestuurder kan nie verby die groot vragmotor en al die draaie sien nie, maar waar hy  in die vliegtuigie sit, kan al die aankomende verkeer sien aankom!  Hy sien die groter prentjie!!  Hy wil die man waarsku, maar is magteloos!!!

9.  Maar met God is dit anders ::  Want God sien ook die GROTER prentjie sien ::  Die VERSKIL >> Hy kan WAARSKU // Hy beplan lankal VOORUIT //  Hy gee antwoorde soos nodig!!   Daarom kan ons Hom 24/7 vertrou!!   ’n Uitnodiging wat oorloop van God se genade!!

10.   Wat ’n heerlike vertroue ::  Om te weet :: God loop met GOEIE REDE nie  ’n kilometer voor ons uit sodat ons kan sien waarheen Hy ons more neem nie.  Nee!  Hy loop NABY aan ons omdat Hy JUIS wil hê dat ons dag vir dag – soms sommer blindelings - maar net agter Hom sal aanloop ::  Hom sommer net in VERTROUE tree vir tree sal volg :: En sal weet >> Hy SAL ons lei > Een dag op ’n slag!!  **   Hy beloof immers in Jes 55 : 12 >  Hou dan maar net aan vra na My wil :: In die wete dat My gedagtes totaal anders is as joune!   Maar DIT belowe Ek :;  Julle sal uit Babel wegtrek en in VREDE gelei word!

11.   MOED VIR MORE!   En dan kry ’n mens mos sommer MOED vir more en oormore ::  Want jy weet ::   **  Jy kan OPNUUT jou lewe vir Hom gee :: Omdat Hy vir elke faset van jou lewe SAL sorg!  Dis immers Sy  UITNODIGING  >>  Jes 55:1 >> Kom. Laat almal wat DORS het, hier na die water toe kom!  Julle hoef nie eers geld saam te bring nie! Kom kry die wyn en melk verniet!   ** `Jy kan jou instem en regtig die STEM van die Gees in jou hoor ::  Hy nooi jou immers uit :  Jes 55:3,6 >> Gee aandag en kom na my! Spits julle ore! Luister mooi dat julle kan lewe! Vra na My wil terwyl Ek nog naby julle is!   **  Jy kan Hom loof vir Sy grootheid en getrouheid :: Want Hy sal mos alles vir jou GOED laat uitwerk!  Dis immers wat Hy bedoel wanneer hy sê ::  Jes 55:8 >>  Ek dink en doen heentemal anders as julle! ....! Vertrou my net!   **  Jy kan leef met die wete dat God op verrassende wyses werk : Jy sal weet wanneer jy wat jy MOET doen :: God SAL jou antwoord!   Jes 55:11  >>  So sal die Woord wat uit my mond kom, ook wees :: Dit sal nie onverrigter sake na MY toe terugkom nie!  Maar dit sal doen wat EK gedoen wil hê!!

12.   Sien :: Wanneer jy vir God van voor af weer VERTROU,  en jy begeer om jou pad agter Hom aan te loop, kan jy mos weet :  **  Hy is hier reg VOOR jou!!  ’n Millimeter van jou af!!   **  En dan hoor jy Hom sê ::  Volg My!! Al weet jy nie WAARHEEN Ek jou neem nie :: Bly net NABY aan My!!  Ek sal jou die pad wys!!

13.  Ek meen :: 
>>   Ek is 19 jaar oud ::  In die fleur van my lewe : >>>>> En sit in ’n rolstoel – My lewe aan’t skerwe!!     >>   Dis nou 8 jaar later ::  En JP  sê  >>  Ek was te jonk om NIKS te doen nie. Het nie kans gesien om heeldag te krepeer oor wat gebeur het nie. Dis soos die verhaal van Job maar op ’n baie ligter skaal en in ons tyd nou.   Voor my pa oorlede is, het het hy gesêosn moet JOB lees – Gesê ons sal baie antwoorde daaruit kry – Het nooit gedink dit sal soorgelyk op my afspeel nie – 8 jaar later! Ek wil ook eendag trou, ’n gesin hê, kinders hê, huiskoop ens ... Maar om dit reg te kry moet ek seker beheer vat oor my lewe. Ek het dit gelaaik om te weld, want dan kon ek altyd die eindproduk sien, Maar dit is nou van my weg geneem.  Toe kry ek die pos by ’n road fright maatskappy, en het ’n passie in dit gevind. Kan wel nie die die eindproduk sien nie, maar ons is tog die hart van die ekonomie as ek dit so kan stel.     Met verhouding met die Here .. Om eerlik te wees- Ek was woedend vir Hom gewees aan die begin.  Maar tog hulp by Hom gesoek.  Want Hy het een deur toe gemaak, Maar tog moes daar ’n ander een oop gaan?  Ek het net nooit geweet wat nie – Totdat ek weer op die regte pad gekom het : dis daardie dag wat ek besef het ek WAS op die pad gewees wat my ondergang sou beteken het.   Hy sou dit nooit aan my gedoen het as Hy nie geweet het ek kan dit handle nie ....!   Ek het nou aansoek gedoen vir ’n hoër pos : Junior Fleet Controler : En ek’s op die kortlys :: Ek het nou alles gedoen wat moontlik is. Van hier af is dit in U hande, Vader ::  Laat dit U wil wees!

>>  Ek’s hierdie dinamiese en suksesvolle jong boer van die jaar : Ry op die kruin van sukses  >>>>>>  En ek het kanker – Ek is nou hierdie OORLAS – Seker nie meer lank oor om te leef nie!      >>  Maar Louis sê >>  Die Here is GOED vir my : Daar’s ’n wonderlike oes op my lande : Die beste nog ....! Die Here is GOED vir my!

>>   Ek’s hierdie steunpilaar in die gemeenskap :: Almal steun op my  >>>>> En my kind is dood –   >>  Wilna onthou 23 Sep 2002 so  >> Dit was in die middel van die dag ; Ons het in die woonkamer gesit, gesels en lag!  Hy het sy toekomsdrome met my gedeel – Om sy lippe het daar ’n glimlag gespeel!  Wonderlik om nog so jonk te wees! Vol ideale en sonder enige vrees. Peinsend het my oë oor hom gestreel – Sy oë het vonkelend sy begeertes met my gedeel! Dit was in die middel van die nag – Die nag van daardie selfde dag!  Ons het geslaap – Maar eintlik vir hom gewag!  Nooit sou hy weer sy voete oor my drumpel sit, En sonder woorde het ek tot God gebid!   My kind is dood! Begeerte ... Verlange ...Net ’n woord : Maar hy is dood!  Beperkte ruimte binne my – Gevoelens wat wil oopbreek, Die liefde in my hart ........ is weggesteek!
>>  Vandag – 11 jaar later – getuig Wilna >>  Jong! Jy het my nou diep laat krap :: Hoe cope ‘n mens?  Ek het al baie self gedink: hoe het ons “gecope”?  Ek kom nou agter ek wil nie te diep krap nie.  Dis asof ‘n mens iets sag, een of ander “comfort” oor die seer getrek het, en terwyl  die sagtheid jou omvou, kan jy ligtelik al die “onthou” oproep en oor hom praat en lag oor sy goeie en slegte eienskappe.  Maar as ek wil sit en dinge wil analiseer en intelektuele verklarings wil gee  -   kan ek nie. Daar is nie ’n resep nie!  Dis net genade, ONBESKRYFLIK GROOT ::  Net deur die genade en liefde van die Here.  Deur jou vriende wat die Here se hande en voete op aarde is en wat Hy oor jou pad stuur!  Dis al!   My vehouding met die Here  het my daardeur gedra. Dis verkeerd gesê: dis die Here se verhouding met my wat my daar deur gedra het. Sy begrip en Sy liefde. Hy hou jou vas wanneer jy Hom sou los

15.  GEBED ::  Vader! Soms roep EK na U!  Soms voel dit asof U nie wil hoor nie!! Ander kere soek ek na U wil! Maar dan vind
en dit nie .... Is dit omdat U God is .... En ek mens is??   Help my om in tye van onsekerheid net nog NADER aan U te loop ::
Net nog MEER na U stem te soek!!  Help my om U duidelik te hoor, Here!  Leer my om soms maar net bietjie te wag!  En wys my veral hoe om U onvoorwaardelik te vertrou!!

No comments:

Post a Comment